nedeľa 12. júla 2015

MY FIRST TIME TAG

1. Stále sa bavíš so svojou prvou láskou?
Od mojej prvej "lásky" (samozrejme tej detskej) bývam cca 320 km a nevideli sme sa už 5 rokov, takže nie. ☺

2. Aký bol tvoj prvý alkoholický nápoj?
Bažant Radler - Grapefruit. Je to celkom nechutné a pre mňa to má až moc bubliniek.

3. Aká bola tvoja prvá práca?
Moja prvá práca (brigáda) bola, že som musela prepisovať texty. Nebola to nič ťažké a bola to celkom zábava. Chalan pre ktorého som robila bol veľmi milý a ústretový vo všetkom. ☺

4. Kto ti dnes prvý napísal správu?
Môj priateľ. ☺

5. U koho si prvý krát prespala?
Bolo to u mojej bývalej spolužiačky asi pred 5-6 rokmi. Doteraz sa bavíme, je to skvelá slečna. :)♥

6. Bola si už niekedy na svadbe? 
Nie, raz som bola pozvaná ale ochorela som, takže som bohužiaľ nebola ešte na žiadnej svadbe. No je to takým mojím menším snom, zúčastniť sa nejakej svadby. ☺ 

7. Prvá zem v zahraničí, ktorú som navštívila?
Taliansko.♥

8. Kedy si bola prvý krát po škole?
Prvý krát som po škole bola vo štvrtom ročníku, keď som napísala písomku z matiky na trojku. Spätne, keď na to pozerám je mi to aj ľúto. Samozrejme na vysvedčení svietila jednotka. ☺

9. Kedy si sa prvý krát namaľovala?
Tuším že to bolo v šiestom ročníku na koncoročnú fotku. Chcela som sa predsa páčiť. ☺

10. Prvá zlomená kosť?
Našťastie som ešte nemala nič zlomené!

11. Prvá učiteľka ktorá ťa učila?
Bola strašne zlatá a volala sa Ivana S. :-)

12. Prvá vec, čo urobíš keď prídeš domov?
Vyzujem sa a umyjem si ruky. Myslím si, že u väčšiny to prebieha takto. 

13. Prvý šport ktorý si robila?
Tanec. Mala som to povinné, pretože som chodila na ZUŠ. :)

14. Prvý tweet?
Twitter nemám a úprimne mi to ani k šťastiu nechýba. Doteraz som nepochopila o čo tam ide. Nebaví ma to proste a nepovažujem ho za potrebný. 

15.Prvý film ktorý som videla?
Ako prvé som určite videla nejakú rozprávku, myslím že jedna z prvých bolo Telettabies (neviem ako sa to presne píše) .. Možno niečo bolo aj skôr, ale na toto si spomínam ako úplne prvé. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára