štvrtok, 27. augusta 2015

AUGUST 2015 - HAUL

Ahojte, vítam vás pri druhom haul - článku. August sa pomaly končí a ja vám chcem ukázať moje úlovky za tento mesiac. Okrem tohoto, písala som haul aj na školské pomôcky ktorý nájdete tu: http://bibiananavratil.blogspot.sk/2015/08/school-haul-20152016.html ..Tak poďme na to! ☺



Ako prvé by som vám chcela ukázať oblečenie, ktoré som kúpila. :-)

Tričko s potlačou dievčaťa - Tally Weijl
Biele tričko - 9,90€, Orsay
Mentolové tričko s čipkou a bielou plachtičkou - 6€, C&A
Čierne legíny so vzormi - 8€, Vero Moda
Biele tričko so zlatým detailom - 4,99€, Pepco
Čierne čipkované legíny s hnedou čipkou -  Pronto Moda Giulio



Ďalej tu mám drogériu. ☺
Rexona antiperspirant - 4,90€, DM
Belea krém na ruky - 1,19€, DM
Balea čistiaca voda - 0,99€, DM



A nakoniec .. 
Ozdobný piesok - 0,99€, Pepco
Ponožky (3ks) - 1,39€, Pepco


Toto je na tento mesiac všetko a prajem vám ešte príjemný zvyšok prázdnin! ♥☼



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára