štvrtok 20. augusta 2015

RECENZIA - PETBOX

Ahojte, vítam vás pri úplne prvej recenzii na tomto blogu. Bude to recenzia na PetBox. ☺
PetBox je Box, v ktorom máte nejaké hračky, pamlsky alebo aj kozmetiku pre vášho psíka. Stačí si vybrať ten, ktorý vám pasuje najviac. Kupovala som na stránke www.mameradipsy.cz
Objednávala som si len malý, keďže som na tej stránke kupovala prvý krát a nechcela som nič riskovať. Balíček ma vyšiel už aj s poštovným 6,47€ čož je skvelá cena. Obsah balíku sa môže každým mesiacom meniť, čiže sa to oplatí. Čo sa týka dodania, mne to prišlo do 2 pracovných dní. :-)
Tak poďme na to!

Prišlo mi to zabalené v takom čiernom igelite, ktorý keď som otvorila zbadala som túto krásnu krabičku.





Keď som krabičku otvorila, ako prvé som videla faktúru (určite každý z vás už videl faktúru, čiže ju nebolo treba fotiť) a tento rozkošný časopis ktorý som už celý prečítala. 




Keď som dala časopis nabok, videla som kopu pamlsiek a dve hračky pre môjho miláčika. :-)




Ako prvé som vybrala tieto granulky, ktoré nespôsobujú alergie. A ktoré sú aké? 
Červené - Kompletné krmivo pre dospelé psy malých plemien (2 - 10kg)
Modré - Kompletné krmivo pre mladé psy veľkých plemien (6 - 24 mesiacov)
Zelené - Tie si bohužiaľ nespomínam, lebo sme ich dali môjmu psíkovi ako prvé a veľmi mu chutili. :-)
Fialové - Kompletné krmivo pre dospelé psy vo vysokej fyzickej záťaži, psy s potrebou zvýšiť telesnú hmotnosť. 




Spomínala som, že v balíčku sú aj pamlsky. Ja som mala v balíčku konkrétne tieto. 
Lisovaná farebná tyčinka - Táto pochúťka je vhodná pre všetky plemená psíkov. Udržiavajú zubnú hygienu a masírujú ďasná.
Krútená byvolia tyčinka - S touto tyčinkou mám skúsenosti, lebo ju sami kupujeme a naozaj vydrží veľmi dlho a psík sa s ňou aj zabaví keďže ju nejde tak ľahko rozkúsať. 
Tyč z byvolej kože - Je to taká istá ako tá predtým, len vo väčšom.
Byvolia kosť - A zase to isté. :d




Marp Treats Buffalo Crunchies
Doplnkové krmivo - Sušené pamlsky pre psy.
Priznám sa, tieto som ešte môjmu psovi nedávala, tak uvidíme ako mu to zachutí. 




Perrito MONO DOSE Duck&Chicken Delight
Znovu vám predstavím čo znamenajú jednotlivé farby. :-)
Žltá - Jemná kuracia delikates pre psíkov.
Modrá - Sendvič z rybieho a kačacieho mäsa. 
Silno zelená (Na obrázku viď. ako čierna) - Sendvič z kuracej a kačacej šunky.




Tak a máme tu hračky. Týmto sa môj psík potešil asi najviac. Prvá je obyčajná tenisová loptička, ktorá bola v prebehu pol hodiny roztrhaná a druhá je loptička, ktorá je nerozkúsateľná. Máme takú jednu doma len vo väčšom, čiže toto má naozaj dobrú trvácnosť. 




A ako posledné ma čakali v balíčku aj tieto reklamné letáčiky. 



Verím tomu, že sa vám článok páčil a dúfam, že ďalší v poradí, ktorý poteší svojho psíka budeš ty! 











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára