streda 30. septembra 2015

SEPTEMBER 2015 - HAUL

Vítam vás pri HAUL - i ku mesiacu September. Hauly budem robiť už v inom podaní a nebude tu zbytočne veľa obrázkov. Rozhodla som sa dávať obrázky, ktoré majú niečo spoločné do jednej koláže. Taktiež môžete vidieť že dávam podnadpisy, ktoré som predtým taktiež nedávala. A ako poslednú zmenu vám chcem oznámiť to, že ku veciam sa budem väčšinou vyjadrovať a nie len písať ceny a odkiaľ to je. Tak poďme na to! ☺

DOMÁCNOSŤ
Do domácnosti som si zadovážila tieto 3 veci (všetky z Pepca). Ako prvé môžete na obrázku vidieť Potpurri, z ktorého som robila DIY  ( http://bibiananavratil.blogspot.sk/2015/09/fall-diy-2-ako-vyuzit-potpourri.html ). Stálo ma len 1,89€, čož je výborná cena. Ako druhú vec čo som si zadovážila vidíte rámik, z ktorého som taktiež robila DIY ( http://bibiananavratil.blogspot.sk/2015/09/fall-diy-1-jesenny-obrazok.html ) a stál ma len 0,99€. No a posledné čo som do domácnosti kúpila boli tieto čajové sviečky s vôňou brusníc. Na čajové sviečky s vôňou nedám dopustiť, najmä teraz na jeseň. Cena bola 0,79€! ☺





KOZMETIKA

  Ku kozmetike sa moc vyjadrovať zrejme nemusím, jediné čo som si zadovážila bol tento rúž. Pôvodne som si chcela kúpiť nejaký s nádychom do oranžovej, ale vyberala som narýchlo čiže tento mi stačí. Je od číňanov za 1,5€ a na perách vyzerá ako keby ho dávali Barbie. ☺


DROGÉRIA
Tento mesiac som si urobila radosť hojivými zázrakmi, ktoré každý z nás pozná. Ten ružový je klasický a hnedý je s vôňou čokolády. Okrem hojivých zázrakov som si zaobstarala aj tieto krémiky z mŕtveho mora na nohy a ruky. Cena sady sa pohybuje okolo 5-20€.



OBLEČENIE

ŠATY
Mnohým z vás to príde teraz veľmi uletené.. Načo tej trúbe šaty keď ide jeseň?! Ale ak mám pravdu povedať, milujem šaty a kupujem si ich počas každého ročného obdobia. To že si ich kúpim, neznamená že ich aj budem nosiť teraz. Som jednoducho milovníčka šiat. Tieto sú z Maďarska za 4 990ft (niečo okolo 17€) a sú uni. Našťastie mi sadli. :-)



SVETRÍKY
Som veľmi spokojná s touto časťou oblečenie, najmä keď ide zima tak svetre budú ozaj potrebné. Žiaľ aj keď kúpim svoje číslo, aj tak sú mi rukávy trochu dlhšie.. 1.svetrík je z F&F za 11€. 2.svetrík je z GinaTricot vo veľkosti xs, ktorý mi aj rukávovo sedí (jeden z mála :D). Stál 6€. Posledný, 3.svetrík je obyčajný viedenský sekáč za 3,5€.



TRIČKÁ
Za tento mesiac som si kúpila tieto dve - tielko a tričko s dlhým rukávom. Tričko s dlhým rukávom mám z Pepca za 4,99€. Farbu má sýtejšiu než je na fotke☺ a tielko som kúpila za 6€ v nejakom butiku. Má veľmi zaujímavý strih a pekne poukazuje na krivky. :-)





Tak to je na tento mesiac všetko čo som si zaobstarala. Ak by ste sa niečím inšpirovali nezabudnite mi poslať vaše fotky na mail (bibiana.navratilova@centrum.sk). Teším sa na fotky a prajem vám krásny október☺♥









2 komentáre:

  1. Šaty jsou moc pěkné, původně jsem si je chtěla koupit taky, ale přiznejme, že je má ted hrozně moc lidí a nějak mě to odradilo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Áno máš pravdu, má ich veľa ľudí, ale mne sa jednoducho páčili, tak som si povedala, že prečo nie. ☺

      Odstrániť