štvrtok 29. októbra 2015

OCTOBER 2015 - HAUL

Keďže už je takmer koniec októbra, rozhodla som sa sem pridať haul. Tí, čo čítate môj blog pravidelne viete, že každý mesiac vám sem dám post mojich úlovkov za tento mesiac. Tak poďme na to, snáď sa niečím inšpirujete aj vy! ☺


TRIČKÁ
Áno, je jeseň a na dvere nám bude čo chvíľa vyklopkávať zima.. no toto som si nemohla odpustiť proste. Potrebovala som nejaké tričko/šál/kabát, hocičo, čo by bolo v oranžovej farbe. Práve toto som našla v Terranove, len za 3€! Musela som si to kúpiť proste, nedalo mi (hh).
Čo sa týka druhého trička, teda skôr korzetu, tak ten som našla niekde na internete. Je značky bay a priznám sa, že s touto značkou nemám vôbec skúsenosti. Korzetík sa mi veľmi páči a ku legínam bude ako uliatý. ;) Cena bola niečo okolo 6-7€.





NIEČO TEPLEJŠIE
O prvom budem písať o sivom svetríku, ktorý mi hneď padol do oka. Je veľmi zaujímavý, keďže jeho rukávy tvorí čisto biela čipka.Vyzerá naozaj krásne v kombinácii s obyčajným čiernym/bielym tričkom, poprípade s nejakým pekným náhrdelníkom. Tento svetrík je z obyčajného čínskeho obchodu, tak snáď mi vydrží. (hh) Cena bola 10,90€. 
Ako druhú môžete vidieť na obrázku károvanú košeľu vo fialovej farbe. Hľadala som celkom dlho, kým som našla košeľu, ktorá mi padne. Chcela som niečo, čo by som mohla dať len čisto na seba a nebol by to svetrík. Napadla mi teda košeľa. Táto je z New Yorkeru - Amisu. Netuším, či ju tam ešte nájdete, pretože som ju kupovala ešte na prelome septembra - októbra. 
To najlepšie na koniec☺ Tento krásny kabátik mi urobil asi najväčšiu radosť. Je to kabátik z AliExpressu a moooc som si ho zamilovala. Je to prechodný kabátik, určite ho neodporúčam iba čisto na zimu. 




DROGÉRIA
Ak mám pravdu povedať, tak nie som typ ktorý by v drogérii strávil hodiny. Vždy kúpim len to, čo potrebujem a padám. V tom lepšom prípade tam pošlem mamku. (hh) 
Keď už idem do drogérie, tak najradšej nakupujem v dm. Preto všetko, čo vidíte na obrázku je práve z dm. V dm som kúpila len tieto ružové žiletky na holenie, antibakteriálny gél na ruky bez ktorého by som nešla ani na krok a nakoniec tento antiperspirant od Rexony. 




PAPIERNICTVO
Síce tam často nechodím, ale dohnalo ma tam to, že som potrebovala zošit. Samozrejme ako stále, neodolala som tomuto krásnemu diáru na rok 2016. Je predsa taaak rozkošný. Jeho cena bola 2,95€, super☺
Druhé na obrázku môžete vidieť tieto dve gumy na gumovanie, ktoré sú z Pepca. Obe stáli dokopy 25 centov a aj keď moc negumujem, nemohla som ich tam za tú cenu nechať. (hh)




Toto je odomňa pre vás na tento mesiac všetko. Snáď ste našli aspoň v jednom kúsku z mojích úlovkov inšpiráciu. Ak áno, budem čakať vaše fotky na maily: bibiana.navratilova@centrum.sk☺
 ..
Chcela by som ešte sa vyjadriť k otázke, ktorá mi prišla od jedného dievčaťa. Pýtala sa prečo je haul posledný článok, takže takto.. Nový článok už po článku HAUL nevydávam! Je to z toho dôvodu, že haul je pre mňa ako keby koncovým postom k mesiacu, keďže tu sú veci čo som si "ulovila" za tento mesiac. Haul vychádza ako posledný článok aj preto, lebo vždy ho dávam ku koncu mesiacu. Áno, je vtedy ešte čas 1-2 dni, no mám tiež svoj osobný život. Najbližší článok teda bude až v novembri, ktorý je už o 3 dni. ☺ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára