sobota 21. novembra 2015

RECENZIA - NÁLEPKY NA NECHTY

Zdravím vás pri druhej recenzii na mojom blogu. Ako som už spomínala v prvej recenzii, plánujem ich viac. Táto je jedna z nich. Bude to recenzia na nálepky na nechty, ako už ste sa dočítali v názve. Poďme teda na to:)



Po prvé by som vás chcela oboznámiť so stránkou, ktorá spolupracuje s blogermi. Nájdete ju TU.  Je to stránka, kde vôbec neplatíte poštovné, čož mi príde ako veľká výhoda. Momentálne s nimi spolupracujem a sú naozaj veľmi diskrétni. Okrem toho, neplatí sa poštovné ani v Česku ani na Slovensku! :)

Prejdeme teda k recenzii☺
Balík mi prišiel zrejme z Číny a trvalo to okolo mesiaca. Nemusíte sa ale báť! Ja som si vybrala vec, ktorá na sklade nebola. Ak by ste si vybrali vec, ktorá na sklade je, tak by ste čakali na tovar ako obvykle 2-3 dni. :)

Nálepky, ktoré som si objednávala ja vyzerajú takto. Odkaz kde ich môžete objednať je TU. Sú to rozkošné nálepky na nechty s mačičkami. V tejto sade nájdete nálepky, kde sú mačky v rôznych polohách. Okrem toho tam sú aj srdiečka, noty, bublinky s nápisom. ☺


Na fotke vyššie ešte nemám nalakované nechty, no dolu pridávam fotky, kde som "experimentovala" s nálepkami. 
Najskôr som si dala na necht iba jednu nálepku a to tejto zlatej mačičky, ktorá akoby skáče. ☺


Tu už som si dala nálepku aj na ďalší necht, a ako som už spomínala, sú tam srdiečka a noty. ♪♫


Ak vám môžem poradiť, nálepky najlepšie vyniknú buď v béžovej farbe alebo jednoducho nejaké pastelové. Momentálne mám nálepky na červených nechtoch a vyzerajú tiež naozaj veľmi pekne. Čo sa týka trvácnosti, vydržia vám na nechtoch 5-6 dní, ak máte ovšem na nich nejakú ochrannú vrstvu. Pokiaľ ochrannú vrstvu nemáte, vydržia vám okolo 3-4 dní. Potom sa začnú šúpať. :) 


2 komentáre: