streda 16. decembra 2015

ÚLOVKY ZO SEKÁČU?!

V tomto článku by som vás chcela oboznámiť s nákupmi v sekáčoch. Chcem vám sem napísať nejaké tipy a hlavne vám ukázať, čo všetko som si tam ja kúpila☺
Veľmi veľa ľudí odsudzuje sekáče a zväčša si myslia,že sa v nich nedá nič schopné kúpiť. Ja osobne som toho názoru, že človek si musí nájsť obchod, ktorý mu jednoducho bude vyhovovať. Ak chcete ovšem nakupovať v sekáčoch, musíte si na to nájsť čas. Keďže to nie je obyčajné nakupovanie, môže vám trvať dlhšie prehrabovať sa vo veciach, ktoré tam nájdete. V sekáčoch musíte byť rýchly :d. Niektoré veci tam sú naozaj krátko a ľudia sa na nový tovar valia ako supy.



Je ťažké nájsť si nejaký sekáč, ktorý by bol naozaj kvalitný a vyhovujúci. Ja som si taký našla a som spokojná. Sekáč do ktorého chodím má zväčša značkové veci (River Island, H&M, Marks & Spencer a pod.), je poznať, že tam sú naozaj veci z Anglicka. Často tam nájdem značky, ktoré jednoducho na Slovensku ešte nie sú, poprípade nikdy nebudú (hh). Čo sa týka kvality je to zložitejšie. Každému vyhovuje niečo iné a preto musí človek hľadať. Veci zo sekáču majú aj tú výhodu, že sú zväčša z drahších obchodov, čiže tam tá kvalita väčšinou je, no nie je to pravidlom. ☺
Tento článok bude rozdelený na 2, poprípade 3 časti. Všetko oblečenie, ktoré nebude v tejto časti, tak bude v ďalšej/ďalších. ☺


TRIČKÁ













Toto tričko sa mi neskutočne ľúbilo, pretože je úplne v basic čiernej farbe a dá sa považovať za elegantné. V zadu má jemný výkroj a mašlu. Pôvodne je z mohita. 













Milujem tyrkysovú farbu a toto tričko mi naozaj padlo do oka. Kúpila som ho len za 1€! Tričko má vpredu výstrih do V a voľnejšie rukávy. Pôvodne je z Colours of the world. Túto značku nepoznám,




























SVETRÍK
To by som jednoducho nebola ja, keby som nemala plnú skriňu svetríkov☺















Tento béžový svetrík mi neskutočne padol do oka. Má 3/4 rukáv a ako vidieť na obrázku, vždy pri konci má biely detail, Veľmi sa mi páčil a tento som tam nemohla nechať. Pôvodne je z Marks & Spencer. 






To je pre tento článok všetko. Čoskoro plánuje vydať aj druhý diel, čiže určite sledujte môj blog. Pekný večer prajem☺

6 komentárov:

  1. Ja na to moc čas nemám a taktiež kvalitný sekáč :D
    borasparkle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, keby si bola z KE tak Ti s tým viem poradiť☺ No ak chceš, skús si nájsť Textile House v Tvojom meste☺♥

      Odstrániť
    2. Ahoj ja dochádzam do Košíc.. A dnes keď som si tak v hlave premýšlala že by chcelo si kupiť toto a toto a tamto tak ma napadlo že a čo sekáč ? Ano mala som k týmto obchodom odpor ale mrkla som na youtube videjka a ma celkom prekvapilo ako pozitávne o sekáčoch tie baby hovoria... ktorý odporučíš mi sekáč ty ? Najlepšie v centre mesta... Všimla som si na Mlynskej a na Hlavnej nejakú Kilovku ale v živote som do vnútra nevstúpila... Skúšim to zmeniť... By ma zaujímalo aké kúsky sú pre sekác najlepšie ? dajú sa kúpiť aj nejaké jarníky, saká alebo je to väčšinou o svetroch a tričkách... Mám problém s nákupom nohavíc v normálnych obchodom lebo mám veľký zadok a stehná a som nízučkej postavy = vražedná kombinácia... Tak by som skúsila mrknúť do nejakého... Aký odporučíš ?

      Odstrániť
    3. Ahoj.
      Ak chceš ísť do sekáču, určite neodporúčam premýšľať v hlave, čo si kúpiť. Resp. určite je hlúposť mať nejakú špecifickú predstavu v hlave, pretože predsa len, je to sekáč.
      Veľa ľudí je voči sekáčom skeptických, avšak myslím si, že je to veľká hlúposť. Sekáče sú lacné a pritom šetria prírodu, kedže sa jedná o slow fashion ( viac o slow fashion sa dočítaš tu - http://bibiananavratil.blogspot.sk/2016/10/slow-fashion.html ). Rozhodne odporúčam Kilovku, ktorú si si všimla, pretože tú navštevujem stále, keď mám čas. Naozaj sa tam dajú nájsť veľmi pekné kúsky a najmä ja narazím väčšinou na kvalitné. Ďalej by som odporučila aj Textile House, avšak tam chodím len v čase zliav. Inokedy sa mi to tam doslova protivý, kedže je to sekáč a niektoré veci sa tam šplhajú do ceny aj niekoľko desiatok €.
      Hm, veľmi dobre tento problém nás, nízkych ľudí, poznám. Určite by som odporučila si v sekáči nakúpiť naozaj hocičo, pretože občas stačia šikovné ruky krajčírky a máš z toho nový kúsok. Kľudne investuj aj do nohavíc, ak sú ti dobré v páse. Ostatné sa všetko dá zošiť. Avšak nekupovala by som rozhodne plavky a spodné prádlo v sekáči. To sú veci, ktoré by som naozaj v sekáči nekúpila, aj keď som veľkým zástancom sekáčov. :)
      Pokiaľ by si mala ešte nejakú otázku, kľudne mi napíš na moju FB stránku alebo na mail, rada ti odpoviem. ☺

      Odstrániť
    4. No tak dnes po prvej návsteve dvoch Textil Housov som si vzala jednú fialovú krásnu blúzočku za 1€ (Pôvodne na výsačke okolo 7€ no nekúp to keď sadne ako uliata/Nejaká značka z New Yorkeru). Pri vstupe ma trochu taký ten divný zápach odstrašil ale sa divým že tam chodia aj mladý ľudia nie len staré baby a cigánky :D Aj ked tých tam je tiež... Tú kilovku som mala tiež v pláne snáď bude výber nohavíc lepší... Len neviem ako si zistiť kedy prichádza nový tovar majú aj nejakú stránku ? Alebo je to pravidelne nejaký deň ? Chcela by som vidieť aké veci tam sú aj keď ešte s vyššou cenou pred tým než ich rozoberú ľudia :)

      Odstrániť
    5. Tiež si zvyknem vždy pozerať ceduľky, keď tam kúpim niečo "v zľave" :D (znie to veľmi zvláštne, nakupovať v sekáči v zľave). Ten klasický puch ja už ani neregistrujem, kedže tam chodím naozaj ako na bežiacom páse. :D Nejako sa to dá zvládnuť a nie v každom sekáči je to také hrozné. Resp. asi som už voči tomu odolná. :D .. Čo sa týka mladých ľudí, je ich naozaj dosť, ktorí navštevujú sekáče. Myslím si, že je to naozaj skvelé, že sa niekto sústredí aj na takéto obchody a nepodporuje tak príliš konzum. Osobne som typ, ktorý má naozaj minimálne polovicu šatníka zo sekáču (samozrejme okrem spodného prádla a pod.) a som spokojná, pretože viem, že tie kúsky nebude mať na sebe nikto iný. ☺
      Vždy v pondelok prichádza nový tovar, avšak vtedy je kilo za 14€, takže odporúčam prísť skôr stredu/štvrtok, ak chceš nejaké nohavice. :)

      Odstrániť