utorok 26. januára 2016

NECKLACE WITH OWL

Nemáte si čím oživiť outfit a stále vymýšľate všelijaké kombinácie no vždy vám k tomu niečo chýba? Rozhodne si potom treba zadovážiť ten správny náhrdelník. Ako nájsť ten správny? Pohľadala som za vás☺



Tento náhrdelník v tvare sovy (ktorá je ešte stále 'in') som našla TU. Ako zvyčajne, je to zo stránky http://postovnezdarma.cz/. Jeho cena je naozaj lákavá, čiže tomu naozaj máloktorá odolá☺
Náhrdelník oživí každý váš outfit a vy sa k tomu môžete cítiť jedinečne. Môžete si ho dokonca zakúpiť v troch variantách. Ja som volila tú, kde je aj modrá farba. (viď. obrázok)



Tento produkt sa najviac hodí ku basic farbám, tam naozaj vynikne. Skúste napríklad čierne tričko a ku tomuto tento náhrdelník. Dosť vám to oživí váš look. ☺

Čo sa mi páči na produkte? 
  • farba - kráľovská modrá to príjemne doladila
  • cena - naozaj priaznivá
  • tvar - je naozaj veľmi rozkošný, sovy sú proste na doplnkoch super☺
  • jednoduchosť - nie je moc masívny a to sa mi páči, v jednoduchosti je krása

Čo sa mi nepáči na produkte? 

  • veľkosť - na obrázku, ktorý nájdete na stránke to vyzerá väčšie, tak ma to trochu zarazilo.. samozrejme aj tak je to vkusné☺

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára