streda, 30. marca 2016

NEW IN - MAREC 2016

Určite ste si na mojom blogu všimli, že už dlhší čas neboli hauly. Bolo to z toho dôvodu, že som sa moc necítila na to fotiť hauly a spracovávať ich. Áno, niekedy aj bloger má právo na oddych.
Viem, že tento "oddych" trval podstatne dlhšie, no rozhodla som sa vrátiť sa k týmto postom. Ako ste si už pri názve všimli, zmenila som tieto posty z názvu "HAUL" na názov "NEW IN". 
Dúfam, že s príchodom nového názvu sa zlepší aj kvalita týchto postov. Ešte raz sa ospravedlňujem za zanedbávanie haulov. Pokúsim sa už vydávať novinky za daný mesiac naozaj každý mesiac. ☺
Ale dosť bolo úvodných slov, poďme radšej na tie novinky. ☺


Na prvej fotke sú rovno tri nové veci, a to - šatka, ktorá je výzorom na spôsob Burberry. Táto šatka sa mi veľmi páči a dostala som ju od kamarátky. ☺
Ďalšia vec je časopis  LENNA (1,99€), ktorý mám veľmi rada. V tomto časopise sa dočítate naozaj zaujímavé veci a každý mesiac tam nájdete nejaké tipy. Dovolím si povedať, že tento časopis je must - have v kabelke každej ženy. Za mňa má tento časopis palec hore. 
A ako posledné som si skočila kúpiť do Tety Drogérie tieto aplikátory na očné tiene. Ak si robíte make - up, potrebujete ich. Cena týchto aplikátorov bola len 0,99€, čiže myslím si, že sa to oplatí. V balení sú štyri aplikátory.


Ďalším kúskom, ktorý je mojou novinkou je toto čierne tielko s potlačou kvetiniek. Kvety mám veľmi rada, čiže mi hneď padlo do oka. V páse je na gumu a hore má roztomilý volánik. Ramienka sa dajú nastaviť a mám ho z vinted. Pôvodne je to z obchodu Tally Weijl. 



Kúsky zo second - handu 

Prvý kúsok, ktorý som v sekáči vyhrabala tentokrát je táto krásna fialová košeľa. Sadla mi ako uliatá a ako zo všetkých vecí, čo ulovím v sekáči, tak aj z tejto košieľky som mala neskutočnú radosť.
Biele obyčajné tričko je alfou - omegou v každom outfite. Toto tričko má ale jednu zvláštnosť a to takú, že vzadu je tak trochu vykrojené. Pôsobí to naozaj veľmi zaujímavo. Na leto bude toto tričko veľmi pohodlné a vzdušné. 
Pásiky sú v móde stále, priznajme si. Ak mám byť úprimná, toto tričko som si na prvý krát ani nevšimla. Všimla si ho až moja mamina, za čo jej patrí ďakujem, pretože je úžasné a má príjemný materiál. 


Krásny modrý svetrík. Pôvodne to malo byť na štýl crop - topu, no som tak nízučká, že mi to padne presne ako svetrík. Na chladné večery je ako stvorený, pretože je veľmi teplučký. 
Náhrdelník z fotky nájdete TU.

A ako sa vraví, to najlepšie na koniec. Po pravde, nikdy som si nemyslela, že by som našla v obyčajnom sekáči takýto kúsok. Presnejšie takýto úžasný kardigán. Nuž, niekedy treba pozrieť aj v detskom oddelení. Aj takúto výhodu majú nízky ľudia. Tento kardigán je vo veľkosti na 11 rokov, no mne sadol ako s prepáčením riť na šerbeľ. 
Občas je pod svetlom najväčšia tma. ☺


Ktorý kúsok sa vám z mojich marcových noviniek páči najviac? ☺

12 komentárov:

  1. Tá košeľa je nehorázne pekná a tá farba svetra je naprosto úžasná :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé úlovky :)

    Mala by si záujem sa navzájom sledovať? :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelé vecičky ! :) O tomto časopise som ani nevedela. Skôr si kupujem Emmu alebo Evu, ale rada sa po ňom niekde popozerám :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja som na neho tiež narazila len nedávno, tiež som skôr verná ako vravíš Emme. Ale je to naozaj zaujímavý časopis tá LENNA☺

      Odstrániť
  4. Nádherné věci! Ten modrý svetřík a černé tílko ti závidím! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť