piatok, 8. apríla 2016

MONITOR T9 + OUTFIT

Myslím si, že každý z nás vie, že Česi nemajú monitor. Preto som sa rozhodla napísať tento článok. Je mi úplne jasné, že pre Slovákov to nebude absolútne zaujímave, veď prečo by aj bolo však? Aby obe strany mali niečo z tohoto článku, rozdelila som ho do dvoch častí a to: informácie o monitore + outfit. Snáď sa vám Slovákom outfit bude páčiť a začnem sa teraz venovať Čechom. ☺

Príchod do školy sme mali na 7:45. Celý monitor alebo testovanie (hovorte si tomu ako chcete, v princípe je to to isté) sa začínal o 8:00. Dostali sme nejaké úvodné pokyny a o 8:15 sme začali písať matematiku. Áno začali sme matematikou a až potom bola slovenčina. Na každý jeden test sme mali 60 minút. Medzi tým sme mali prestávku, ktorá trvala 20 minút. 
Na monitore (testovaní) sme mohli jesť čokoládu (energia), piť vodu (aby sme náhodou neodpadli) a koniec koncov aj žuvať žuvačku, ale nie ju prežúvať ako kravy. ☺
Matematika spočívala z 20 úloh, z čoho 10 bolo testových (možnosti) a 10 bolo výpočtových. 
Slovenský jazyk spočíval z 25 úloh, z čoho všetky boli testové (možnosti). 
Po slovenskom jazyku, keď sme skončili sme sa mali potichu zobrať, privolať dozor, ktorý nás mal na starosti a museli sme opustiť areál školy. Čiže tým pádom každý skončil inokedy. Na slovenský jazyk som nevyužila všetok čas. Ostal mi ešte nejaký čas , no zbytočne by som tam stvárala v tom teste nejaké hlúposti, keď som si bola svojimi odpoveďami (teda väčšinou) presvedčená. 

A teraz k tomu outfitu. Snažila som sa obliecť, čo najviac pohodlne aby som sa cítila príjemne. 
Mám veľmi rada sukne a keďže je jar, zvolila som si sukňu s takouto krásnou baby modrou farbou. Túto sukňu som si kúpila cez jarné prázdniny v Prievidzi u Vietnamcov za naozaj skvelú cenu (5,50€). 
Do sukni som si zakasala čierne tričko s krátkym a voľnejším rukávom, ktoré mám zo SecondHandu (0,30€). 
Ráno býva chladnejšie a tak som si k tomuto dala tento krásny biely kardigán od Ginatricot a čierne silónky (kúpila som si ich v normálnych potravinách a stáli okolo jedného eura). 
Na nohách mám kvietkované slip - on topánky, ktoré som si kúpila minulý rok (tuším, že tiež takto na jar) v nejakom internetovom obchode, no žiaľ si nepamätám už v ktorom. Stáli ma niečo okolo 20-30€. 
Ako doplnky som zvolila okrovú kabelku so zlatými detailmi a čiernou niťou. Kabelka je značky iHandBag a dostala som ju darom, čiže cenu neviem. 
Celý outfit som zakončila mojím obľúbeným doplnkom - náhrdelníkom. Konkrétne tento náhrdelník je zo stránky Pinkhead.eu. Nájdete ho TU. Ak by ste nad ním uvažovali, nájdete na mojom blogu k nemu recenziu (klik).

Snáď sa vám páčil aj článok a aj outfit. Prajem vám krásny slnečný piatok. ☼



Slováci, ako ste zvládli monitor? Zdalo sa vám to ťažké? ☺
Česi, páči sa vám môj outfit? Čo najradšej na jar nosíte vy? ☺


16 komentárov:

  1. Skvělý outfit! Hlavně ta sukně je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Hneď ako som ju videla, som ju musela mať! ☺

      Odstrániť
  2. Ta sukýnka je krásná, má krasnou jarní barvičku!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý outfit :) Ja som už moc "stará" na monitor, ten som písala pred tromi rokmi, ale vtedy som sa toho aj trochu bála, no viem, že to nič nebolo :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      Ja som moc stres nezažívala. Ani na monitore a ani na talentových skúškach, čiže som spokojná. Uvidíme, ako dopadnú výsledky :)

      Odstrániť
  4. Och monitor bol pre mňa nočnou morou, musela som chodiť na doučovania a ešte v ten deň som mala 40tky teploty, takže som to ešte k tomu pohnojila:D No v tom čase som bola rozhodnutá na akú školu pôjdem a tam boli podstatné iba prijímačky, keďže tam išli ľudia prevažne z ôsmeho ročníka, ale mohli ísť aj z deviateho, o to, to pre mňa bolo jednoduchšie, že som bola o ročník vyššie od nich, tým pádom to bolo pre mňa ľahké.

    Sukňu máš veľmi peknú. tohto roku je baby blue všade a ja som do nej zamilovaná!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že absolútne nie je potrebné sa kvôli jednému testu až takto stresovať. Je to úplná banalita podľa mňa, celý ten monitor. :)
      Snáď si sa dostala kam si chcela, myslím, že máš na mysli bilingválne gymnázium. :)
      Ďakujem. :) Baby blue a baby pink je tento rok v móde a mne sa tieto farby naozaj veľmi ľúbia♥

      Odstrániť
  5. Já mám tuto sukni v černé barvě a také od vietnamců. :D Super outfit!
    Sofi♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to dosť možné, lebo tam bola čierna, taká pudrová ružová a táto modrá😊👍
      Ďakujem ❤️

      Odstrániť
  6. pěkný outfit:) díky té sukýnce je takový jarní :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, tiež sa mi táto sukňa naozaj moc páči najmä vďaka farbe. ☺

      Odstrániť
  7. Pri prechádzaní staších článkov som si uvedomila že si mladšia než ja a pritom pôsobiš(aj z fotiek aj písomným prejavom) ako vysokoškoláčka :D :D Ja som síce o 2roky staršia generácia ale mne sa podarila bez učenia sa MAT 100% a SJL 92% Ako si dopadla ty ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, ak to možem brať ako kompliment :D :) .. na monitor som sa absolútne neučila, čiže napokon aj tak dopadol. Avšak nejakú vedu som z toho nerobila, nebolo to pre mňa dôležité. Z matematiky som mala 65% (nikdy som nevedela matematiku) a zo sj niečo okolo 80% +/- :)

      Odstrániť