piatok, 29. apríla 2016

NEW IN - APRÍL 2016

Ani sme sa nenazdali a už tu máme za dva dni Máj - lásky čas. Ach, ako ten čas letí.
Ale momentálne nejdem písať o tom čo bude, ale čo práve je. Chcem sa s vami znovu podeliť o to, čo som si za tento (daždivý, ufúkaný, no miestami krásny) mesiac kúpila.
Oblečenie
Prvé čím by som chcela začať je rozhodne oblečenie. Bez toho sa predsa človek nezaobíde. Teda neviem ako ostatní, ale ja určite nie. Oblečenie ktoré vám predstavím je ako inak než zo sekáču. Jedna z mojich vášni, ako už iste viete, sú sekáče. Jednoducho neprejde ani jeden mesiac v ktorom by som nenavštívila sekáč.  O chvíľu mi už ani moja skriňa nebude stačiť a budem tie veci dávať k susedom. No čo už, snáď sa nenahnevajú. (hh) 

Prvá vec, ktorú som si v sekáči zadovážila je toto rolákové tielko v lososovej farbe. Mám veľmi rada roláky, pretože ak by náhodou zafúkalo a nemala by som šál, tak môj krk je stále aspoň nejako chránený a dá sa povedať, že je aj v teple. Roláky sú proste super. Konkrétne tento kúsok je z Textile House za 30 centov prosím pekne. Bola by som hlúpa, keby som ho tam nechala. ☺


Keďže sa mi v poslednej dobe veľmi páči žltá farba, tak som na ňu tento mesiac nechcela a ani nemohla zabudnúť. Síce je to len taký ničím zaujímavý kúsok, no rada by som ho spomenula. Urobil mi naozaj radosť. Predsa len, mali by sme sa tešiť aj z maličkostí. ☺
Toto tielko je pôvodne z H&M, ale samozrejme ja som ho vykutrala v sekáči. 
Jediné, čo by som tomuto vytkla je to, že je to na spôsob crop - topu a tie ja moc nemám rada. Vždy mám z crop - topu pocit, že mi prechladnú kríže. No ak si k tomu dám niečo dlhšie, určite to bude vyzerať pekne a oživí mi to vďaka svojej žltej farbe outfit.  


V sekáči som našla aj iné veci, no myslím si, že tie už nestoja za zmienku. Boli to tieto veci: Kvietkovaný dlhý prehoz na plavky, kapučínový rolák, biely svetrík vzadu s rozpárkou a bolerko v slabunko čokoládovej farbe. ☺


Doplnky
Dostávame sa už do poslednej časti tohoto článku a poslednú časť budú tvoriť doplnky.  

Musím sa vám pochváliť s touto kabelkou, s ktorou ma moja kamarátka veľmi potešila. Hm, asi som bola poslušná. Kto vie. 
Táto kabelka obsahuje veľmi veľa priehradiek, čiže sa do nej vmestí naozaj dosť vecí. Ak by ste ale chceli do nej napchať zošit o veľkosti A4, asi by ste ho museli skrčiť. Inak je naozaj na nosenie bežných vecí veľmi dobrá. Zvnútra má sivú potlač a na nej sivé kvietky. Kabelka je pekne robená a ako ste si mohli všimnúť v článku o monitore, mala som ju aj na testovaní. Značka tejto kabelky je iHandBag a mám z nej obrovskú radosť. Týmto by som sa aj chcela poďakovať kamarátke. ☺


A posledné dve veci sú tieto. Je to lak na nechty z Oriflame na spevnenie nechtov, ktorý som si zakúpila za 2,9€. Myslím si, že za taký lak na nechty je to dobrá cena a je naozaj účinný. Väčšinou neverím takým veciam ako sú výživové séra a podobne, no tento lak môžem len doporučiť. Navyše krásne vonia. ☺
Druhá vec na obrázku je aplikátor na pery. Musím sa vám priznať, že to je môj prvý aplikátor v živote a zakúpila som ho v Teta Drogérií za 0,49€. Na to, že bol pomerne lacný som s ním naozaj spokojná a nanášam si s ním balzámy na pery, ktoré sú v inom obale ako bývajú zvyčajne.



Tak to je za tento mesiac všetko. Dúfam, že sa vám veci páčili a ak ste si našli nejakého favorita, napíšte mi dole do komentárov. ☺

18 komentárov:

  1. Krásné věci! To rolákové tílko je dokonalost! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koupila jsi si krásné věci! :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když si k tomu žlutému topu dáš vysoké kalhoty, taky ti bude dobře :3

    BlogerkaKlárka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super věci :) To první tílko je úplně úžasné, jen na mě tak v šedé v barvě :D Ale tobě určitě sluší :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. V šedej farbe by to mohlo byť zaujímavé, no mne sa viac páčia takéto pestrejšie. ☺

      Odstrániť
  5. Hezké, veselé barvy :))
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta barva toho rolákového tílka je krásná! :) Někdy jsou sekáče super obchody na pěkné kousky. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. V sekáči sa dá nájsť niekedy naozaj "poklad" a za malý peniaz. :)

      Odstrániť
  7. Super věci! Moc se mi líbí ta kabelka.

    My April 2016

    OdpovedaťOdstrániť