sobota, 30. júla 2016

NEW IN - JÚL 2016

Poznáte to už predsa, dnes mám pre vás nový haul. Presne tak ako každý mesiac. Predsa len nový mesiac = nové nákupy. Tento mesiac som ale prekvapivo nekupovala v sekáči. ☺

Chcela by som začať týmto úžasným mason - jarom z ktorého som mala naozaj neskutočne veľkú radosť. Veľmi som si priala mať nejaký mason jar aj ja, keď už je taký obľúbený. Konkrétne tento som našla v Pepcu za úplne smiešnu cenu. Stál tuším 1,39€. Väčšina mason - jarov stálo naozaj podľa mňa dosť. Čiže z tohoto mám naozaj veľkú radosť. ☺


A v Pepcu ešte chvíľu ostaneme, pretože som si z neho neodniesla len fantastický mason - jar. Našla som tam aj tieto slamky, ktoré sú v balení tuším že po päťdesiat za cenu 0,49€.

Von koncom, nebola by som to ja, keby som nevyhrabala aj niečo vo výpredaji. V Pepcu som našla vo výpredaji toto veľmi pekné tričko na leto len za necelé 2€! ☺


Neviem síce, koľké z vás poznajú vinted. Avšak tie, ktoré ho poznáte, tak z vinted mám takúto veľmi peknú broskyňovú sukňu. Naozaj som sa na ňu veľmi tešila. Žiaľ nie je dĺžkovo úplne podľa mojích predstáv. Avšak farbou aj strihom mi veľmi vyhovuje. 
Ak by ste chceli nakupovať/vymieňať na Vinted aj vy, môj profil nájdete TU


Aby článok nepozostával len z oblečenia a doplnkov, rozhodla som sa ho "obohatiť" aj o nákup z M&S. Zavítala som tam na veľmi lahodné sušienky ku čaju (alebo ak pijete káve, tak kľudne aj ku káve) a Detox čaj. Čaj je bylinkový a má úžasnú arómu. Sadol mi a určite si ho zadovážim aj nabudúce. 


A nakoniec som si pre vás pripravila "čerešničku na torte".  Dlho som sa obzerala po nejakej kabelke s ktorou nebudem vyzerať tak, že je väčšia ako ja. Mám naozaj nízku postavu a takmer každá väčšia kabelka na mne vyzerá tak, akoby som sa do nej rovno mohla napchať. Táto kabelka ma v obchode však natoľko očarila, že som si ju skúšala v každej farbe. Nakoniec som sa rozhodla pre takúto slabo ružovú, ktorá sa mi vraj hodila najviac. Mám z nej obrovskú radosť. ☺


Už je koniec júla a prázdniny sa čo nevidieť skončia. Ako si ich užívate? ☺
Ktorý z týchto kúskov sa vám páčil najviac? ☺

4 komentáre:

  1. svokra má také isté poháre, su super :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No počkať v Marks a Spencer predávajú i potraviny ? To som ani len netušila bola som tam asi len raz v živote :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ale zdá sa mi, že nie v každom M&S sa dajú zohnať aj potraviny. :)

      Odstrániť