streda, 3. augusta 2016

FITLIST + SÚŤAŽ O VOUCHER

Nakúpte si zdravé potraviny a pustite sa aj vy do upratovanie vašeho organizmu. Skúste prestať vravieť od zajtra, od pondelka a pod. S takýmto prístupom ďaleko nezájdete.
Je veľmi dôležité ako sa stravujete a preto by ste mali vyskúšať Fitlist. Táto skvelá internetová stránka vám pomôže k vašej vysnívanej postave a k skvelému stravovaniu úplne zadarmo! Už dlhšie používam túto stránku a som naozaj veľmi spokojná. Natrafila som na ňu úplne náhodou a skúsila som sa registrovať. Naozaj to neľutujem.
Momentálne som zaradená do dvojtýždňového platinového programu na stránke Fitlist a mám za úlohu ho testovať. Chcela by som vám preto ukázať nový spôsob zhotovenia jedálnička úplne zadarmo a v pohodlí domova. Taktiež by som vám rada predstavila, čo mi vlastne táto stránka ponúkla a aké sú jej výhody. ☺


Úplne prvý krok, ktorý musíte urobiť, aby ste mohli používať Fitlist je registrácia. Ja už som bolo registrovaná na stránke Fitlist dlhšie. Zaregistrovať sa môžete TU. Registrácia je úplne bezplatná, čiže sa nemusíte obávať toho, že vám zrazu naskočia na e-mail nejaké neželané účty. Taktiež mi na e-mail nechodí žiaden spam, takže je to naozaj skvelé. Pri registrácií je samozrejme potrebné vyplniť dôležité informácie o vás, aby vám pracovníci z Fitlistu vedeli vyhotoviť jedálniček na mieru.

Jedálniček, ktorý vám bude vyhotovený si následovne môžete upravovať podľa svojho gusta. Môžete napríklad zmeniť čas, kedy chcete konzumovať dané jedlo. Ako môžete vidieť, ja mám napríklad čas na raňajky o 6:30, následne na desiatu o 10:30 a tak to pokračuje až do večere. Taktiež môžete zmeniť recept, ak vám nejaký nevyhovuje. Poprípade, ak vám už viacero receptov nevyhovuje, môžete si jedlo objednať. Pri objednávke jedľa ma najviac zaujalo to, že sa dodržiavajú kalórie a tak vám vyberú jedlo, ktoré bude z hľadiska výživy presne sedieť do vášho jedálnička.
Veľmi ma zaujala možnosť výberu surovín z ktorých vám následne je vygenerovaný jedálniček. Môžete si zaškrtnúť potraviny, ktoré vám nechutia alebo ktoré jednoducho nemáte v láske. Kedže ja trpím laktózovou intoleranciou, tak som to brala ako veľké plus, že nebudem mať jedálniček, kde sa nachádzajú potraviny s laktózou. Dnes je naozaj ťažké nájsť takýto jedálniček, ktorý vám bude presne sedieť aj vtedy, ak máte nejaké alergie.

Okrem jedálničku ponúka táto stránka mnoho ďalších výhod. Môžete si nastaviť vašu aktuálnu váhu a váš cieľ. Ja som dosť chudá, môj cieľ je udržovať. Vy si samozrejme môžete dať vyšší, poprípade nižší cieľ ako je vaša aktuálna váha. Veľmi sa mi páči, že na stránke môžete rovno vidieť aj to, koľko je optimálny príjem kalórií za deň.

Vedľa ikonky Denný príjem je ikonka Zoznam. Túto ikonku mám naozaj veľmi rada. Keď kliknete na ikonku Zoznam, zobrazí sa vám takýto nákupný zoznam. Môžete si prezrieť váš nákupný zoznam na celý týždeň alebo na jednotlivé dni v týždni. Taktiež v zozname nájdete koľko gramov je optimálne si zadovážiť, aby sa jedlo potom nemuselo vyhadzovať.


Ak ešte stále váhate, tak vedzte, že klasický jedálniček s konzultáciami stojí okolo 100€, ale vo fitliste to máte aj s plánom na cvičenie len za 14,90€
Ak by ste cvičili s trénerom, stálo by vás to zrejme cca 15€ na hodinu a to potrebujete cvičiť aspoň 8x mesačne, čo predstavuje už 120€! Vo Fitliste však je to spolu s konzultáciami a jedálničkom stále len za 14,90€

Cvičenie vo Fitliste je naozaj jednoduché. Po registrácií sa vám vygeneruje osobitný cvičebný plán, ktorý bude navrhnutý špeciálne pre vás. 
Na to, aby ste mohli cvičiť musíte vyplniť len to, akého ste pohlavia, či chcete cvičiť doma alebo v posilňovni, koľko krát týždenne chcete cvičiť a či chcete spevniť, schudnúť alebo udržať váhu. 


Kedže toho veľa nestíham, pretože stále niekam chodím a k tomu píšem blog, tak som si dala, že budem cvičiť len 2x do týždňa. Pred každým cvičením dokonca nájdem aj rozcvičku. 


Toto všetko však stále nestačí a Fitlist ponúka aj mnoho kupónov do rôznych obchodov. Aj keď ste si nekúpili jedálniček s cvičebným plánom za 14,90€, zľavy využívať môžete. Avšak tí, čo si zaplatili majú zľavy väčšie. 
Stále si nie ste istí, či ísť do toho? Skúste to potom vyskúšať na jeden deň úplne zadarmo! Automaticky vám bude pridelený voucher na využitie platinového programu od Fitlist na jeden deň úplne zadarmo. 

SÚŤAŽ O VOUCHER 

Ak máte chuť si toto všetko vyskúšať, určite neváhajte. Naozaj to stojí aspoň za vyskúšanie a uvidíte, že sa vám to zapáči. Teraz máte jedinečnú možnosť skúsiť šťastie v tejto súťaži (giveaway) v ktorej sa hrá až o 5 voucherov na vyskúšanie programu Fitlist Platinum na jeden mesiac úplne zadarmo!

PODMIENKY SÚŤAŽE 

1.Registrácia na stránke Fitlist.sk
2. Odpoveď na súťažnú otázku: Aký e-shop je prvý v ponuke zľavových kupónov na stránke Fitlist?
(Pomôcka: Odpoveď nájdete v sekcií kupóny)

BONUS!
Aby ste zvýšili šancu na svoj úspech, môžete pridať aj ďalší komentár, za predpokladu ak: 
Označíte facebookovú stránku blogu pomocou páči sa mi to (dáte like) - Facebook
Dáte sledovanie na môj Instagramový účet - Instagram

Držím vám všetkým palce ☺

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára