streda 31. augusta 2016

NEW IN - AUGUST 2016

A je to tu! Ani sme sa nenazdali a letné prázdniny skončili. Už zajtra je September a v pondelok znovu škola. Verili by ste tomu ako rýchlo to zbehlo? Tešíte sa do školy? Ja aj áno. ☺
Avšak nebavme sa zatiaľ o škole. Máme ešte 4 dni na to, aby sme si užili prázdniny. Počas letných prázdnin má väčšina študentov kooopu času a tak som tento čas využila na nákupy. Za tento mesiac sa mi toho nazbieralo pomerne dosť, takže som z vecí urobila koláž. Pripravte sa na naozaj dlhý článok! Poďme rovno na to. ☺

Prvé čím začnem budú topánočky, kedže každá jedna z nás ich zrejme zbožňuje. 
Čierne balerínky s motívom hadej kože sú zn. Jenny Fairy (CCC) a objavila som ich na Vinted. Avšak urobil sa mi z nich otlak a celkovo dosť škriabu. Pre krásu sa však trpí, no nie? 
Sivé lodičky sú jedny z mojich najväčších úlovkov za tento mesiac. Podobne ako čierne baleríny, tak aj tieto lodičky som si ulovila na Vinted. Pôvodne sú z F&F a sú naozaj veľmi pohodlné. Samozrejme so mnou pôjdu aj na začiatok školského roka. ☺



Ďalej sa presunieme na spodky. Myslím tým legíny, nohavice a kraťasy. 
Čierne legíny som chcela už veľmi dlho a konečne sa mi podarilo nájsť nejaké, ktoré sú materiálovo naozaj príjemné. Nájdete ich v New Yorkeri za 9,95€, čo si myslím, že je celkom slušná cena. 
Bordové legíny som našla v sekáči, kde to bola jasná voľba, že pôjdu so mnou. Pôvodne sú taktiež z New Yorkera (Amisu). Aby sme neostali len pri legínach, tento mesiac som si kúpila aj dvoje nohavice. Nohavice som už naozaj potrebovala. 
Čierne nohavice som kupovala dosť v zhone. Chcela som nejaké čierne nohavice a tak som vzala prvé, čo som videla a boli v mojej veľkosti. Doma však prišlo trochu sklamanie, kedže sú mi voľnejšie. Opasok však všetko spraví a za necelých 80 centov by som ich v sekáči naozaj nenechala.  
Denim nohavice na mňa čakali taktiež v sekáči a pôvodne sú z H&M. Nechcem byť neslušná, ale tieto mi naozaj sadli ako riť na šerbeľ. Cena bola okolo 4€ a stavím sa, že v H&M by som ich za 4€ určite nekúpila. 
No a posledná vec je taktiež zo sekáču a sú to krásne sivé kraťasky zn. Bik Bok, ktorým som taktiež nemohla odolať. 


Teraz prichádza na rad moja obľúbená koláž a sú to šaty! Všetci, ktorí sledujú môj blog vedia, že som milovníkom šiat všelijakých dĺžok, strihov, materiálov. 
Vľavo sú kvetinové šaty balónového strihu, ktoré by som skôr povedala, že sú ako predĺžené tričko. Avšak som taká nízučká, že mi padli ako šaty. Mám ich od blogerky Majky
Čierna klasika v podobe úzkych šiat po kolená by naozaj nemala chýbať nikomu v šatníku. Sú naozaj veľmi prijemné a elegantné. Čierne šaty sa nestratia naozaj nikde. Našla som ich na Vinted a pôvodne sú z River Island. 
Posledné tropické šatičky z ktorých mám naozaj veľmi, ale veľmi veľkú radosť som našla taktiež na Vinted (pôvodne Amisu) a sú geniálne. Dokonca majú aj vrecká! Láska na prvý pohľad. 


Cez leto sú tielka nevyhnutnosťou. 
Obyčajné čierne tielko som našla v Terranove (kde majú mimochodom parádne zľavy) a bolo hneď jasné, že pôjde so mnou. Takéto basic kúsky tvoria základy šatníka a ja si na nich zakladám. 
Tielko s motýľmi je z Primarku a dostala som ho k narodeninám, ktoré som mala 23.8. ☺


So slovom sekáč sa budete stretávať až do konca tohoto článku a v podstate zrejme v každom New in článku. Preto  vám musím povedať, že aj tričko s kvietkami (milujem kvety) je taktiež zo sekáču. 
Tento mesiac som zrejme mala nejakú úchylku na tričká s 3/4 rukávom, pretože pred tým som nemala v skrini ani jedno.
Tričko s pásikmi je z New Yorkera (Amisu) a kúpite ho tuším za 4,95€. 


 A na rade sú košele. 
Biela košeľa je pre mňa taktiež základom šatníka a tak nemohla chýbať ani v tom mojom. Kúpila som ju v sekáči a pôvodne je z H&M. 
Košeľa s kvetmi a lastovičkami síce nebola v mojej veľkosti, ale videli ste niekedy v sekáči niečo, čo je v každej veľkosti? Ja teda rozhodne nie. Kúpila som si ju aj tak, pretože jej vzor je naozaj nádherný a budem ju nosiť ako oversize. Pôvodne je zn. New Look. 
Béžová košeľa je úplne basic kúskom a obzvláštňuje ju jedine gumička v páse a dlhšia zadná časť. Našla som ju na Vinted a musela som ju mať. 


Vravíte si zrejme, že už by aj stačilo. Môžete si však vydýchnuť, pretože už sme na predposlednej koláži. V tejto koláži sa pozrieme na svetrík a dva kardigány. 
Modrý kardigán s naozaj zaujímavým vzorom som našla v Terranove počas výpredajov a dokonca v mojej veľkosti! Málokedy sa mi stane, že niečo nájdem vo výpredaji v mojej veľkosti. 
Tehlový svetrík je pre mňa naozaj neskutočne nádherný kúsok. Nemusím asi nikomu spomínať, že je taktiež zo sekáču za pár centov. 
Sivý kardigán, ktorý som samozrejme ulovila tiež v sekáči je kúskom, nad ktorým som váhala. Avšak nakoniec išiel so mnou domov a myslím si, že som urobila dobre.


Konečne je to tu však? Sme pri poslednej koláži a už naozaj toho viac nemám. Poslednú koláž obsadili doplnky. Doplnky sú pre mňa niečím, čo jednoducho posunie outfit na úplne iný level a preto by sme na ne nemali zabúdať. 
Čierny klobúk som dostala od blogerky Majky
Ružová crossbody kabelka na mňa číhala v zákutiach Vinted a nemohla som jej odolať. Kúpila som si ju spolu so šatami s tropickým vzorom. Je naozaj geniálna. 
Náhrdelník som dostala na narodeniny a musím uznať, že sa mi naozaj trafili do vkusu. Masívne náhrdelníky sú mojou láskou a do mojej zbierky sa pripísal aj tento. ☺


Našli ste si v tomto haule nejakého favorita? 
Tešíte sa už na školu? ☺

10 komentárov:

  1. Nejvíc top je podle mě béžová košile a náhrdelník!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Béžová košeľa je úplne basic kúsok. V jednoduchosti je však krása. Ďakujem ☺

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem pekne, stačí navštíviť sekáče. 😝😀

      Odstrániť
  3. Tá kvietkovaná košeľa je super :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zároveň je aj mojim najnovším úlovkom. Kúpila som ju len včera a urobila mi naozaj veľkú radosť. 😊

      Odstrániť
  4. Krásné kousky, hlavně ty šaty :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pane jo to je věcí! Mně se moc líbí ta bílá halenka s černými knoflíčky! :)

    fellienm.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. August som si poriadne užila nakupovaním! Sama som bola prekvapená, koľko sa toho nazbieralo :D
      Ďakujem pekne, je to basic košeľa. :)

      Odstrániť