sobota 3. septembra 2016

ANNE FRANK

Anne Frank. Moja obľúbená postava z histórie. Viete o koho sa jedná? ☺
Annelies Marie Franková (* 12. jún 1929, Frankfurt nad Mohanom, Nemecko – † koniec februára – polovica marca 1945, Bergen-Belsen, Nemecko) bolo nemecké dievča židovského pôvodu, ktoré sa spolu so svojou rodinou skrývalo počas druhej svetovej vojny v Amsterdame, ale tesne pred koncom vojny padlo za obeť nacistickému vyvražďovaniu. Život počas ukrývania zachytila vo svojom denníku, ktorý sa zachoval a bol po vojne zverejnený.








Ako sa podľa vás vydarili fotky? Poznáte Annu Frank? ☺

14 komentárov:

  1. Fotky jsou dokonalé. ♥ Mám moc ráda tyhle dobové. :) Jinak taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout, budu moc ráda. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O Anně Frankové jsme se na základce učili, takže znám a ty fotky se vážně moc povedly! Opravdu krásné, moc ti to sluší! :) Jakoby jsi přímo "vypadla" z té doby sem do naší :).

    fellienm.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, to ma moc teší.♥ Bol to účel ☺

      Odstrániť
  3. Skvelé fotky. O Anne Frankovej viem, ale jej denníky som nečítala. Prečo si sa rozhodla nafotiť niečo také? Je to zaujímavý nápad.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka♥ Napadlo ma to spolu s blogerkou Majkou z blogu - http://linaandme.blogspot.sk/ ☺

      Odstrániť
  4. Krásna si ! <3 A Gandalf sa tvári ako pánko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Denik Anny jsem cetla dvakrat :) A fotky se moc povedly, moc se mi libi,dobry napad :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť