streda, 23. novembra 2016

NEW IN - OKTÓBER + NOVEMBER 2016

Určite ste si všimli, že v októbri som nevydala článok, ktorý je každý mesiac pravidelný. Bolo to z toho dôvodu, že v októbri som príliš veľa nenakupovala a taktiež to pre mňa nebol práve najružovejší mesiac.
Taktiež by som vám chcela oznámiť, že články budú teraz trošku "na preskačku". Viem, že mnohí z vás si to už všimli, že občas vynechám článok a veľmi ma to mrzí. Žiaľ, zlomila som si prst a ruku mám v sádre, čiže sa mi píše veľmi ťažko. 6.decembra idem na odstránenie sádry a následne od 10.decembra už budú články pravidelné ako predtým. Taktiež sa môžete tešiť v Decembri na novú giveaway! 💖
Poďme však na článok. Rada by som vám predstavila pár vecí, ktoré som si zadovážila za tieto dva mesiace. ☺

Ak aj vy milujete hodinky tak isto ako aj ja, tak vám určite nemôžu chýbať tieto. Akonáhle som ich uvidela, musela som ich mať. Bola to láska na prvý pohľad. Zaujali ma najmä krásnym dizajnom s kvetmi. Stránka postovnezdarma.cz ponúka mnoho variánt týchto hodiniek a taktiež aj ďalšie, veľmi zaujímavé hodinky. ☺


Pri tejto fotke asi mnohým napadne, či som sa načisto zbláznila. Ide predsa zima a ja som si zaobstarala sukne? Asi to tak už bude. Avšak poznáte to, keď na vás všade z obchodov vykukujú všemožné zľavy a vy jednoducho neodoláte? A presne toto bol prípad aj týchto krásnych sukní, ktoré som našla ešte začiatkom októbra v Cropp Town. 


Ako som už spomenula pri sukniach, tak ide zima. Nemám moc rada, keď je vonku chladno a ja vyzerám ako taký zemiačik. Zababušená od ucha k uchu. Síce bez štýlu, ale hlavné je, že mi je teplúčko. 
Nikoho teraz asi neprekvapí, ak vám poviem, že som bola nakuknúť do sekáču a našla som tam tieto dva poklady. Milujem svetre a ozaj by som si neodpustila, ak by som tam tieto nechala. 
Celý október a november bol pre mňa trochu chaotický a tak mi veľa času na nakupovanie neostalo. Práve preto sa momentálne nachádzate na konci článku (áno viem, pri mojich nákupných ošiaľoch je to naozaj zvláštne). 
Koniec článku venujem tomuto úplne basic tričku z obchodu New Yorker. Poslednú dobu sa mi veľmi zapáčili basic tričká a tak ich pomaly, ale isto, budem mať určite plnú skriňu. ☺


Čo ste si zadovážili za tieto dva mesiace vy? Páčia sa vám moje "úlovky"? ☺

6 komentárov: