streda, 21. decembra 2016

GIVEAWAY

Ahojte!

Po mojich prechádzajúcich dvoch giveaway (prvá & druhá), som sa rozhodla pre vás urobiť ďalšiu giveaway. Onedlho sa blížia Vianoce a tak som si povedala, že by som vám, mojim čitateľom, veľmi rada urobila radosť. 
Rok sa nám pomaly končí a ja už mám vymyslené moje predsavzatie na budúci rok. Rozhodla som sa, že budem robiť giveaway častejšie (resp. budem sa o to pokúšať), aby som vám urobila radosť. 
Každého jedného čitateľa si veľmi vážim, patrí vám moje ďakujem. 

Jedná sa o menšiu giveaway a zasúťažiť si môžete o tri výrobky, a to konkrétne o dva laky na nechty zn. Catrice a krásne klipsy v podobe čiernych kvetov od značky Six

PODMIENKY SÚŤAŽE
  • Sledovanie (označenie "páči sa mi to") mojej FB stránke - https://www.facebook.com/bibiananavratilblog/ (Nezabudnite mi do komentáru napísať, pod akým menom ste dali stránke "páči sa mi to")
  • Doručovacia adresa na Slovensku alebo v Čechách 
  • Napíšte do komentára svoj e-mail, na ktorý vás budem v prípade výhry kontaktovať. 

Výsledky súťaže nájdete na blogu 14.1.2017.


Všetkým zúčastneným držím palce, veľa šťastia! ☺

8 komentárov:

  1. super giveaway :)
    sledujem pod tymto menom :) no bohužial fb nemam, príde mi zbytočný dufam že to neprekáža moc..
    micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fb eva richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fb Iveta Hanischova, vypadají skvěle kolky7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. FB Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Super soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fb saša porubská
    Sasa.porubskaa@gmail.com

    Srdečne ťa pozývam aj na moju giveaway na mojom.blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc moc fajn GA! :)
    Sleduju jako Karolína Brázdilová
    email: karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleduji :)
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť