sobota 31. decembra 2016

NEW IN - DECEMBER 2016

Ahojte! 

Ani sme sa nenazdali, a znovu tu máme nový rok. Príde mi to až neuveriteľné, ako ten čas rýchlo letí. Teda aspoň môj život ide rýchlo ako na kolotoči. Do nového roka by som vám rada popriala všetko len to dobré a hlavne, aby sa čas trochu spomalil. 😀😙

Tento článok je však o novinkách, ktoré ma v decembri postretli. Nebude ich príliš veľa, kedže času, žiaľ, nemám nazbyt. Poďme však na to. ☺

V poslednom čase sa mi veľmi zapáčili čelenky a všakovaké doplnky. Môžem vstúpiť do hocijakého obchodu, no vždy moje kroky smerujú k doplnkom. Tentokrát som si oživila šatník dvomi krásnymi čelenkami. Čierna, ktorú som našla vo výpredaji v H&M, musela ísť jednoznačne so mnou. Mala som z nej takú radosť. Aj keď je určená na Halloween, rada ju využijem aj iné dni v roku. Sivú, pre niekoho obyčajnú, som našla v Gate za naozaj smiešnu sumu. Bola by som hlúpa, keby som ju tam nechala. Sivá čelenka mi prišla naozaj vhod, kedže poslednú dobu sa mi neskutočne zapáčilo všetko sivé oblečenie aj doplnky. 


Rolák s náhrdelníkom, ktorý ste mohli vidieť v outfitovom článku Green background, som vám už predstavovala. Avšak aj tak si myslím, že by mal mať miesto v novinkách za december, spoločne s náhrdelníkom. 


A napokon, by som vám rada ukázala pár vecí, ktoré na mňa čakali pod stromčekom. Nechcela som robiť článok o tom, čo som dostala na Vianoce. Príde mi to otrepané a celkovo ku môjmu blogu zbytočné, kedže vydávam každý mesiac články New in (hauly).
Prejdime však ku tomuto obrázku. Za tento krásny náramok ďakujem priateľovej mamine, ktorá to vymyslela geniálne. Náramok s písmenkom, na ktoré začína moje meno. Veľmi ma to potešilo. ☺


Od koho iného, ako od môjho milovaného priateľa by som dostala takéhoto krásneho plyšového medvedíka? Peťko vždy vie, čím ma potešiť. Tieto plyšové zvieratká ma vždy dostanú. Okrem neho však veľký úspech zožala aj sviečka v podobe červenej ruže, s vôňou červenej višne. Fantastická vôňa! 



Ako som spomínala na začiatku, tak v tomto článku nebolo príliš veľa vecí. Bola by som veľmi rada, keby som vám už konečne mohla ukazovať také hauly, ako kedysi. Snáď budem na nákupy viac času! 😀

Avšak pevne verím, že aj tak sa vám táto časť new in páčila. Budem rada, za vaše názory v komentároch. ☺


6 komentárov: