sobota, 7. januára 2017

RETRO CAFE

Ahojte!

Takýchto článkov je u mňa na blogu málo, avšak chcela by som vám ukázať fotky z jednej retro kaviarne, ktorú nájdete v uličke remesiel, v Košiciach. Túto retro kaviareň máme aj s priateľom veľmi radi, a tak som sa s vami chcela podeliť o tip, kde zájsť na výborný "mrkváč" (môj obľúbený koláč) a na kávu/čaj, proste whatever. ☺

Do tejto kaviarne chodíme s priateľom už takmer 2 roky a ešte stále nás neomrzela. Možno aj z fotiek vidíte, že má niečo do seba. Cítime sa v nej veľmi útulne a za tie dva roky sme lepšiu ešte nenašli. ☺





Páči sa vám interiér tejto kaviarne? Mne veľmi. ☺

8 komentárov:

  1. Fakt pekná, tú uličku remesiel teraz neviem presne kde v KE je, som z východu, ale takáto ulička mi v KE nejak nič nehovorí. Mám vcelku rada takéto podniky, majú niečo do seba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nachádza sa v uličke, kde je aj Miklušova väznica. Taká úzka ulička, na ktorej je na konci čajovňa (bylinkáreň). :)

      Odstrániť
  2. Som Košičanka, ale tuším, že v tejto som ešte nebola. Super tip!


    Zvláštne dievča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám tvůj blog prostě moc ráda :). Ty fotky jsou vždycky tak příjemné a celé to tu působí tak nějak poklidně. Ta kavárna se mi líbí moc, jen škoda, že do ní zřejmě nebudu mít cestu...

    fellienm.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne. Ani si nevieš predstaviť, ako veľmi ma tvoj komentár potešil. ☺

      Odstrániť
  4. Milujem tú uličku, hneď ako mi ju priateľ ukázal, zamilovala som sa do nej! Vo vnútri tejto kaviarne som ešte nebola, ale musím to napraviť!:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na túto uličku nedám dopustiť. Za mňa je to rozhodne jedna z najkrajších, ak nie najkrajšia ulička z celých Košíc. ☺

      Odstrániť