sobota 25. februára 2017

NEW IN - FEBRUÁR 2017

Ahojte! 

Tiež si to všímate, ako rýchlo ubieha ten čas? Ešte len pred chvíľou nám začal rok a už sú to pritom dva mesiace, od nového roka. Zvláštne, ako rýchlo plynie čas. Avšak mne stále plynie čas veľmi rýchlo, občas by som ho rada zastavila, pretože človek si potom ani nedokáže užívať všedné chvíle, ktoré nám život dáva. O čase by som toho rada napísala viac, avšak tento článok mám v pláne venovať novinkám za mesiac Február. Ak mám pravdu povedať, tieto pravidelné články ma veľmi bavia, pretože vám vždy môžem ukázať kúsok zo "samej seba". Pevne verím, že aj vám sa články New In páčia. 😊

Aj keď ešte nie je leto, a vlastne nie je ani jar, aj tak som si musela kúpiť tieto nádherné kvietkované šaty. Kto tieto články číta pravidelne, tak veľmi dobre vie, že kvety totálne zbožňujem. Samozrejme, ako to už býva, našla som ich v sekáči. V sekáčoch ma naozaj málokedy oslovia nejaké šaty, a keď už ma nejaké oslovia, tak nie sú v mojej veľkosti. O to viac som sa potešila, keď som vytiahla tieto dvoje, pozrela som na štítok s veľkosťou a zrazu voalá, moja veľkosť. Pre mňa, sekáčovú ženu, je to neopísateľné šťastie. 😃


Možno vás to prekvapí, ale jediné veci za tento mesiac, ktoré mám zo sekáču, sú len tie dvoje šaty. Avšak samozrejme ukážem vám aj ďalšie moje novinky, z ktorých mám tiež veľkú radosť.
Odkedy som pretriedila svoju skriňu (naozaj veľmi pretriedila), zistila som, že ešte stále mi tam chýbajú nejaké tričká. Tričiek, tak isto ako šiat, nikdy nie je dosť. A tak som sa vydala na nákup, samozrejme v zľavách, ako inak. 😃
Oranžové tričko mám z New Yorkera a stálo tuším niečo okolo dvoch eur. Až keď som prišla domov, zistila som, že zľava bola v podstate len jedno euro, avšak treba sa tešiť aj z toho. Žijeme predsa na Slovensku.
Ďalšie dve tričká sú z Tally Weijl. Tento obchod mám naozaj veľmi rada, pôsobí na mňa veľmi príjemne, kedže nie je taký obrovský ako väčšina obchodov s oblečením. A okrem toho, zakúpené oblečenie dávajú do papierových tašiek, takže šetria životné prostredie. Čo viac si priať? Aha vlastne áno, v spojitosti so zľavami tento obchod zbožňujem ešte viac.


Za mesiac Február sa mi toho až tak veľa nenazbieralo, avšak čo by som to bola za ženu, keby som si nezadovážila aj nejaké doplnky. Respektíve neviem, či sa ponožky berú ako doplnky, ale ponožky ozaj zbožňujem. 😃
Čierny opasok, tak isto aj ako ponožky, som našla v Gate. Oboje stálo naozaj smiešnu sumu a opasok bol dokonca v zľave, čiže stál naozaj "pár korún". V mojom šatníku čierny opasok naozaj akútne chýbal, a nikdy som nevedela nájsť taký, ktorý by sa mi páčil a vyhovoval mi, čiže som sa tomuto opasku veľmi potešila. A ponožky, to sú kapitola sama o sebe. Neprešiel asi ani jeden mesiac, kedy by som si nekúpila ponožky. Avšak nemôžem dávať vždy do noviniek ponožky, to by ste si o mne už potom pomysleli, že mi to naozaj hrabe. 😃



Tiež vám uteká čas tak veľmi rýchlo, ako mne? 😏


8 komentárov:

  1. Moc se mi líbí oblečení co jsi si koupila. Akorát mě štve, že ty šaty máš ze second handu. Ty druhé se mi moc líbí, a tak jsem doufala, že se dozvím odkud jsou, ale to mám trochu smůlu. V těch second handech se vždycky najdou super kousky :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      Pozerala som na tie šaty a sú od značky Caroline Morgan. Absolútne tú značku nepoznám, avšak chcela som ti aspoň trochu priblížiť, odkiaľ šaty pochádzajú. :)

      Odstrániť
  2. Ty květovno černé půl napůl jsou úžasné! Já osobně na kytičky moc nejsem :D NIcméně poslední dobou mě takové šaty elkem ohomují a já už se po nějakých dívám :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa veľmi páčia. Šaty zbožňujem:)♥
      Určite sa oplatí vlastniť aspoň jeden takýto veselý kúsok s kvetmi. Oživí to hocijaký outfit a navodí to príjemný pocit jari. :)

      Odstrániť
  3. New in je asi najlepšia rubrika podľa mňa... Mohla by si niektoré zaujímavejšie kúsky odfotiť na tele(ako napr tie super šaty).. Bolo by to zaujímavejšie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už viac krát mi to slečny písali, aby som niektoré kúsky fotila aj na sebe, avšak časovo by to potom vychádzalo na dlhšie. Určite o tom však pouvažujem, a niekedy možno tieto rubriky budú "obohatené" o fotky nového oblečenia na mojej postave. :)

      Odstrániť