streda 29. marca 2017

NEW IN - MAREC 2017

Ahojte! 

V poslednom čase všetko stíham "eLéTTe" (len tak-tak). Tento mesiac som toho mala vo svojom osobnom živote naozaj nad rámec a som rada, že tento mesiac konečne končí. Zároveň som však zvedavá, ako sa vyvinie Apríl a čo nové nám prinesie. Avšak ešte stále je Marec a tak vám ukážem pár noviniek, ktoré som si stihla zadovážiť tento mesiac. 😊

"Prekvapivo" aj v tejto koláži (ktorá je mimochodom jediná v dnešnom článku) sú 2/3 veci zo sekáču. Uhádli by ste, ktoré to sú? Sú to veci, ktoré vidíte po stranách - fialové sako (naozaj občas neviem, či je to fialová alebo hnedá - možno z toho bude nový hit internetu 😃) a kvietkovanú blúzku, kedže som absolútny maniak na všetko, čo ma na sebe kvietky. Oboje tieto krásne veci sú zo sekáču a sako ma dokonca stálo len desať centov!! Naozaj neviem, kde by som kúpila sako, ktoré je ešte NOVÉ a je v podstate ozaj zadarmo (teda skoro za dva rožky).
Džínsy už stáli viac, kedže je to kúsok, do ktorého sa naozaj oplatí investovať. Tieto nádherné, a dobre padnúce džínsy som našla spoločne s priateľom v Tezenis. Nikdy som si nemyslela, že v obchode so spodnou bielizňou nájdem nohavice, ktoré mi sadnú ako, s prepáčením, riť na šerbeľ. Dokonca mi sedia aj dĺžkovo, čo sa tak často (nikdy) nevidí. 😇



Aj keď je to zvláštne, v poslednom čase toho už veľa nenakupujem, a tak je táto koláž koncom nového oblečenia v tomto článku. Avšak teraz by som rada prešla na niečo, čo už som dlho nespomínala v článkoch new in, a to je kozmetika (a jeden doplnok). 
Ani neviem, čím by som začala. Začnem asi tým, z čoho mám najväčšiu radosť - okuliare. Moje posledné okuliare, ktoré som dostala zo stránky Wayfarer neboli zrejme také kvalitné, ako sa na prvý pohľad zdali, a po 2-3 mesiacoch sa mi rozpadli. Áno, naozaj sa rozpadli. Tým pádom som skutočne (nutne) potrebovala nové okuliare, a pri týchto nebolo potrebné váhať ani sekundu. Predsa len, sú kvietkované. Môj must - have. Dokonca ani cena nebola zlá, pretože vyšli niečo okolo troch eur, v Kauflande. Zvláštne, ale aj v Kauflande sú zrejme pekné okuliare. 
Taktiež som mala radosť z telového spreju, ktorý stál tiež niečo okolo troch eur, čo mi vôbec nepríde ako zlá suma. Avšak treba počítať s tým, že určite svojim zložením nie je príliš kvalitný. Ale čo už, na jar sa bude úplne hodiť, kedže je to vôňa Cherry Blossom. A aby ste vedeli, kde ho hľadať, tak určite zavítajte do H&M
Ďalšie dva výrobky, ktoré možno ani nestoja za reč (no predsa som ich sem dala) sú voskové pásiky na tvár a krém na ruky Mary Kay (vzorka). Voskové pásiky pozná asi väčšina žien, a tak ich netreba nijak špeciálne opisovať. Jediné, čo by som podotkla u tohto výrobku je to, že sa mi veľmi zaľúbil fakt, že obsahujú aj arganový olej, ktorý je výborný. Voskové pásiky na tvár nájdete v každej drogérií, avšak tieto sú (asi) z drogérie Teta. Posledným výrobkom v dnešnom článku je výrobok od Mary Kay, ktorý som dostala ako darček na ošetrení pleti. Možno by to mohla byť aj čerešnička na torte, avšak až tak by som to nechválila. Krémik je síce fajn (prírodné veci sú zväčša fajn), no treba podotknúť, že pokiaľ si dáte menej, absolútne nepocítite, že na rukách niečo máte. Ba keď si dáte viac, okamžite sa vám premastnievajú ruky. A ak by ste si chceli dať optimálne množstvo, asi je to nemožné.. 



Ktorý výrobok/oblečenie sa vám z dnešného článku páčil najviac? 😇

4 komentáre:

  1. tie okuliare sú z Kauflandu? :) a tie ma zaujali asi najviac :) haha
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, sú z Kauflandu. Dosť ma prekvapilo, že Kaufland má takéto "skvosty" 😃😊

      Odstrániť
  2. Nakupování džín je něco, co opravdu ze srdce nenávidím :D Buď mi jsou příliš malé, nebo z nich vypadávám, anebo mi nevyhovuje délka. Každé džíny, které mi sedí, opatruju jako oko v hlavě. :D
    Pěkný článek :)

    skoricova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to je presne moja reč. Najviac je však takých, pri ktorých mi nevyhovuje dĺžka, kedže mám "meter od zeme". :D :)
      Ďakujem pekne♥

      Odstrániť