sobota 10. júna 2017

GIVEAWAY

Ahojte! 

Už dlho som na blogu nepripravila pre vás súťaž, a tak ma napadlo, že práve teraz je super čas na súťaž. Ľudia sú v lete uvoľnenejší a príjemnejší. Určite by niekoho potešilo, keby vyhral. Ak by to bolo čokoľvek, mňa by to určite potešilo. Osobne som sa zapojila už do x súťaží, a zatiaľ som vyhrala len v jednej. Avšak aj to je pre mňa úspech! 😃
Teraz však budem držať palce vám, ktorí sa zúčastníte tejto giveaway. Môžete vyhrať prívesok na náhrdelník, telové mlieko od L'OCCITANE a krásny náramok zo stránky Vandama


PRAVIDLÁ SÚŤAŽE
Pravidlá sú naozaj jednoduché, a zväčša je to o tom istom. Nebudem vás zaťažovať milión úlohami. Úplne postačí, ak hodíte olajkujete FB stránku blogu a FB stránku Vandami. Pokiaľ sa vám bude chcieť, môžete mi do komentáru napísať, čo plánujete robiť počas leta. 😇
!!! NEZABUDNITE mi napísať do komentáru aj pod akým menom ste "lajkli" obe stránky a najdôležitejšie - váš e-mail, aby som vás v prípade výhry vedela kontaktovať !!! 
Všetkým zúčastneným budem veľmi držať palce a budem vďačná, keď sa zapojíte do tejto súťaže, ktorá potrvá do 20.6. 👄


10 komentárov:

  1. Fb Lenka Klimova
    Chystáme se v létě na tuzemskou dovolenou a pak určitě spoustu výletů s rodinou.
    Děti byly ted hodně nemocné a ja doufám, že se nám nemoce přes prázdniny vyhnou obloukem.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fb Iveta Hanischová kolky7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB Zuzana Kicošová
    Teším sa hlavne na letné stanovanie.
    zuzka.kicosova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. FB: Noémi Jakabová
    E-mail: naomyjakab@gmail.com
    ♡♡♡

    OdpovedaťOdstrániť
  5. FB Mirka Škampová
    Léto - to je ještě jedna velká otázka, nicméně to vidím na putování po vlastech českých,maximálně někam k sousedům :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. FB: Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. FB: Denisa Břízová
    Já pojedu do Chorvatska a budu si užívat prázdnin :)
    denisabrizova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj! krásná soutěž, díky za ni :) Na léto plánuju jednu cestu do Santiaga de Compostela zcela bez kosmetiky a na dlouhé cestě (200 km pěšky) a potom jednu dovču, kde si užiju moře, bazény a hýčkání sebe sama. Přeji i všem ostatním krásný začátek léta a splněné letní sny :)na Fb sleduji jako Barbora Francová, e-mail: cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O prázdninách si plánuji přivydělat a strávit čas s přítelem a přáteli :)
    Fb: Renata Okáčová
    reninan@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť