sobota 29. júla 2017

NEW IN - JÚN & JÚL 2017

Ahojte! 

Znovu sa mi nahromadili veci až po dvoch mesiacoch. Pevne verím, že články New in už budú vychádzať pravidelne každý mesiac a nie každé dva mesiace. Každopádne rada by som rovno prešla na novinky za tieto dva mesiace. Mimochodom, všimli ste si, že už ubehla polovica letných prázdnin? To snáď ani nie je možné, ako rýchlo beží čas. 😃

Ako obvykle, aj dnes začnem s oblečením. Za tieto dva mesiace som si toho nekúpila z oblečenia príliš mnoho, avšak som spokojná a to je dôležité. Stále som toho názoru, že je lepšie mať málo kvalitných vecí ako mať kvantum nekvalitných. Kedysi som mala totiž plnú skriňu oblečenia, ktoré mali (pre mňa) nevyhovujúci materiál, nenosila som ich a podobne. Našťastie som si to uvedomila, skriňu vytriedila a môžem teraz nakupovať s čistým svedomím už len bavlnené alebo viskózové oblečenie, ktoré využijem. 😊
Modré šaty s bielymi bodkami som si zadovážila v Poľskom sekáči za 4€. Štítok bol odstrihnutý, avšak materiál vyzerá veľmi dobre. Stále však rozmýšľam, či ich radšej neposuniem ďalej. Na chrbáte majú väčší výstrih, ktorý je veľmi lichotivý. Takýto strih šiat som predtým nemala, čiže ma práve svojim strihom zaujali. Avšak ako hovorím, možno ich posuniem ďalej. 
Nádherné kvietkované body si všimol môj priateľ, keď sme spolu boli v Gate. Naozaj sa mi veľmi zapáčili, pripomínajú mi totiž herbár. Síce na obrázku vyzerajú ako by mali pleseň, ale nevedela som ich odfotiť z blízkosti tak, aby boli kvietky poriadne viditeľné.
Kraťasy so zaujímavým vzorom sme našli s priateľom v New Yorkeri, avšak na cenu si naozaj nespomínam. Myslím si, že by to mohlo byť do 10€. Nerada nosím denimové kraťasy, pretože sú na mne príliš obtiahnuté a necítim sa v nich pohodlne, tak tieto boli skvelá voľba.
A nakoniec svetrík, ktorý som našla v sekáči. Všimnite si, že má ešte pôvodnú ceduľku, ktorá ukazuje, že je pôvodne z F&F a stál 12,95€. Áno, kto si kupuje v lete svetrík? Asi len ja. Musím však podotknúť, že mi sadol ako uliaty a kúpila som ho za 3,5€


Z doplnkov (teda ak to tak môžem nazvať, pretože ponožky určite doplnkom nie sú😃) tu mám tri veci. 
Prvou z nich je úžasný batôžtek, ktorý som kúpila v Poľsku za 10€. Dlhšie som po takomto kúsku pozerala, a keď som ho zbadala, hneď som ho vedela, že pôjde so mnou. Mám z neho obrovskú radosť. Okrem toho je to prvý batôžtek, ktorý vlastním. 
Na kľúče používam naozaj veľmi dlho malú kapsičku, aby som ich vedela v kabelke ľahšie nájsť. Kedže moja predošlá bola už v stave, kedy sa naozaj rozpadala, musela som konať. Hľadala som kade - tade, avšak väčšinou tie ceny boli naozaj dosť vysoké za takú malú drobnosť. Nakoniec som našla túto krásnu s líškou v Gate za 3,95€. Jediná prijateľná cena spomedzi všetkých, ktoré som videla. 
Okrem kapsičky som si odniesla aj ponožky, ktoré majú perfektnú potlač. Áno, som naozaj veľmi zvláštna. Okrem svetra si v lete kupujem aj ponožky, avšak som človek, ktorý má aj v lete studené nohy (a spí v ponožkách). Ste na tom niekto podobne?


Najčastejšie slovo v tomto článku je zrejme Gate a Poľsko, takže aby toho nebolo málo, aj tieto dve veci sú na tom rovnako. Šľapky z Poľska, avšak naozaj netuším ich cenu, kedže som ich dostala darom a balerínky sú z Gate. Cenu si nepamätám moc dobre, ale zdá sa mi, že stáli 3,95€. Mimochodom, teraz majú v Gate parádne zľavy, preto je skoro celé moje New In práve odtiaľ. 😃


A nakoniec niečo, čo sa v mojom New In veľa krát nezobrazuje. Kozmetika. Neviem, čo ma to tieto dva mesiace pochytilo, avšak pustila som sa do nákupov kozmetiky. Všetci azda viete, že ako beauty blogerka mám doma naozaj kvantum výrobkov a viacej mi už naozaj netreba. Lenže občas proste neodolám a kupujem aj napriek tomu, že všetko potrebné (aj nepotrebné) už mám. 
Peeling na pleť (prvý zľava) som si kúpila v Oriflame za 2,49€. Ľutujem, že som vôbec niečo také kúpila. Naozaj som si veľmi priala peeling na pleť, kedže ju mám veľmi mastnú. Keby som však vedela, aká to bude hlúposť, nikdy do toho nejdem. Pleť som mala celú červenú, nevedela som ho ani poriadne zmyť a dokonca moja pleť bola tak strašne suchá, že tomu nepomohol ani krém. Odpad
Krém na ruky, Tea tree olej a masku na pleť som si kúpila taktiež v Oriflame za 3,49€. Nechala som sa zlákať taktiež na dobrú cenu. Naozaj už v živote sa nenechám zlákať dobrou cenou. Maska, ktorá bola v tejto sade mala voňať po uhorkách, avšak neviem z akého dôvodu voňala ako melón. To mi však prekážalo najmenej, horšie bolo, čo sa dialo po aplikácií masky. Maska mi jednoducho zmizla z tváre a tým pádom som si umývala čisto len pleť na ktorej nebola po maske ani stopa. Naozaj si nemyslím, že moja pleť by bola tak nedostatočne vyživená, aby doslova pohltila celú masku. Čo sa týka krému na ruky, je celkom obyčajný, žiadne zázraky. Tým pádom som si zaplatila len za Tea tree olej. Snáď bude mať využitie. Pokiaľ by ste mali tipy na využitie Tea tree oleja, podeľte sa so mnou v komentári
Ďalšia vec za výhodnú cenu bola maska na vlasy. Priznám sa, že som ju ešte neskúšala, ale pevne verím, že bude dobrá. Maska je značky Alverde a dá sa kúpiť v DM. Pri značke Alverde však ešte ostanem, pretože od tejto značky som si zadovážila aj rúž na pery, ktorý som v zľave kúpila za 2€. Na perách mi príde veľmi suchý a tak pod neho dávam môj nový kakaový balzám na pery zo Soaphorie ku ktorému som pri nákupe dostala aj vzorku mydla na tvár s aktívnym čiernym uhlím. Balzám s kakaom je naozaj fantastický, vonia výborne a pery výborne hydratuje. Mám v pláne vyskúšať všetky balzamy na pery od Soaphorie. 😃
A napokon mydlo z Manufaktury, ktoré je marhuľové a má peelingové vlastnosti. V predajni ako tester voňalo fantasticky a cena taktiež nebola príliš vysoká - menej ako 4€. Z Manufaktury ma taktiež zaujalo aj vínové mydlo. Skúšali ste ho už niekto? 😊



Čo ste si za tieto dva mesiace kúpili/dopriali vy? 😇

4 komentáre:

  1. To body vypadá hodně dobře! Prvně jsem si myslela, že to jsou plavky. Ale asi by to byly divný plavky..

    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je nádherné, vďaka ♥
      V novinkách sa mali objaviť aj čierne jednodielne plavky, avšak nevyzerali dobre na fotke, takže si (žiaľ) nenašli v tomto článku miesto. :D :)

      Odstrániť
  2. tak to si si dopriala krásne kúsky! to body a ten svetrík- nádhera! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť